درباره وبلاگ


از امروز ديگه متفاوت شديم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

شیرازدانلود|دانلود فیلم رسوايي |بازی|برنامه|موسیقی|اخبار روز|فال|استخاره|




 

دانلود Angry Birds Space v1.4.0 - بازی موبایل پرندگان خشمگین در فضا

پس از ارائه موفق مجموعه بازی های Angry Birds و پس از مدتها انتظار کاربران این بازی بلاخره نسخه جدید و جذاب پرندگان خشمگین با نام پرندگان خشمگین فضانورد می شوند ارائه شد. موضوع این قسمت از بازی جذاب پرندگان خشمگین از جایی شروع میشود که پس از ربوده شدن تخم مرغ پرندگان توسط پنجه غول، در یک تعقیب و گریز طولانی توسط پرندگان عصبانی وارد کهکشان جدید میشوند. 
در این بازی شما در فضای کهکشانی در خارج از زمین قرار گرفته و به مبارزه با خوک های فضایی میپردازید. قابل نصب بر روی گوشی های Android 1.6 or later



ادامه مطلب ...


شنبه 23 دی 1391برچسب:برچسب ها پرندگان خشمگین, بازی اندروید, :: 17:24 ::  نويسنده : saeed

 


0_hamidhira_mihandownload.jpg

در سال گذشته ي ميلادي براي دستگاه هايي نظير آيپد , گوشي هاي آندروييدي و پي اس پي يك بازي منتشر شد كه به شدت مورد استقبال قرار گرفت و به يكي از محبوب ترين بازي ها تبديل شد . شدت استقبال از اين بازي به قدري بالا بود كه شركت سازنده تصميم به ساخت نسخه ي كامپيوتري اين بازي گرفت و حالا در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر اين بازي منتشر شده است . نام اين بازي محبوب Angry Birds (پرندگان خشمگين) مي باشد و بدون شك اگر تا به حال اين بازي رو نديده باشيد با دانلود اين بازي و نصب آن شما هم از طرفداران پروپاقرص اين بازي معتاد كننده خواهيد شد .
داشتن گرافيك بالا نسبت به حجم كم بازي , رنگ آميزي شاد و كاربرپسند , داشتن 195 مرحله زيبا و .... از ويژگي هايي است كه چشم بستن روي اين بازي رو بسيار سخت خواهد كرد.
موضوع بازي از اين قرار است كه پرندگان كوچك و زيبايي در حال زندگي آرام خود هستند كه ناگهان يك روز متوجه ميشوند كه تخم هايشان دزديده شده و با كمي تحقيق متوجه ميشوند كه دزد تخم ها خوك هايي هستند كه در همسايگي اين پرندگان زندگي ميكنند . و اين پرندگان تصميم به نابودي خوك ها ميگيرند تا تخم هايشان را از چنگ خوك ها در بياورند.
شروع بازي و مراجل ابتدايي به شما ياد خواهد داد كه در اين بازي چگونه بايد عمل كنيد . به دليل همين آموزشي بودن چند مرحله ابتدايي ممكن است فرض كنيد با يك بازي ساده رو به رو هستيد.اما اگر چند مرحله جلو برويد متوجه سختي و معماهاي پيچيده و شيرين اين بازي خواهيد شد و باور خواهيد كرد كه دل كندن از بازي كاريست بسيار دشوار !

دانلود رایگان این بازي به همراه ويژگي ها و تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...


بازی بسیار زیبا و جذاب  و معروف Asphalt 6: Adrenaline که این بازی اینک برای گوشی های جاوا عرضه شده است . این بازی موبایل توسط Gameloft برای گوشی های جاوا دارای رزولوشن ۱۲۸×۱۲۸, ۱۲۸×۱۶۰, ۱۷۶×۲۰۸, ۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰, ۲۴۰×۴۰۰, ۳۲۰×۲۴۰, ۳۶۰×۶۴۰, ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل عرضه شده است که می توانید در قمست ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

 

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد